Blar i HVL Open på forfatter "Mandelid, Mathias Brekke"
-
It's the journey, not the arrival that matters – Teachers' perceptions of their practice after participating in a continuing professional development program in physically active learning
Teslo, Ståle Bye; Jenssen, Eirik S.; Thurston, Miranda; Mandelid, Mathias Brekke; Resaland, Geir Kåre; Chalkley, Anna; Tjomsland, Hege Eikeland (Peer reviewed; Journal article, 2023)Continuing professional development (CPD) programs have been suggested as a way of supporting teachers' use of physically active learning (PAL) to enhance pupils' learning. Drawing on Dewey's theory of ‘education as growth’ ... -
Kva ligg til grunn for kroppsøvingslærarar si vurdering i vidaregåande skule? : eit kvalitativt studie om kroppsøvingslærarar si vekting av ulike kriterier.
Hoel, Lars Anders; Mandelid, Mathias Brekke (Bachelor thesis, 2016)Føremål med denne studien har vore å sjå nærmare på korleis kroppsøvingslærarar i den vidaregåande skulen vektar ulike kriterium ved vurdering av elevar i kroppsøving. Ved bruk av kvalitative semistrukturerte intervju av ... -
Senter for fysisk aktiv læring: Sluttrapport 2018-2023
Mandelid, Mathias Brekke; Dyngeland, Espen Søreide; Stokke, Rasmus; Wergeland, Tom Christian; Sandal, Marion Østenstad; Stein, Hege; Eriksen, Pernille Buschmann; Teslo, Ståle Bye; Riddervold, Sofie; Ottesen, Claus Løgstrup; Chalkley, Anna; Daly-Smith, Andy; Singh, Amika; Jenssen, Eirik S.; Engelsen, Knut Steinar; Anderssen, Sigmund Alfred; Lerum, Øystein; Klafstad, Henning; Ølmheim, Jan Erik; Moi, Anna Lange; Rui, Ingrid; Hermansen, Marie; Tjomsland, Hege Eikeland; Trautner, Nikolaj; Resaland, Geir Kåre (Research report, 2023)